Użytkownik
po 1 primo:
proponuje by każdy pok miał typ ataku związany ze swoim typem
bo tak mam digletta który ma tylko uderzenie czyli atak typu normalnego
no cóż podobnie było z geodude zanim go sprzedałem
i po 2 primo:
proponuję zmienić coś z punktami doświadczenia naliczane pokom po walkach bo przy tak niskich naliczane trochę kiepsko się trenuje kilka poków jednocześnie zwłaszcza jak wpierw złapie się je na lvlu 2-4 to jest troszeczkę uciążliwe...
Offline
Stanley napisał:
po 1 primo:
proponuje by każdy pok miał typ ataku związany ze swoim typem
bo tak mam digletta który ma tylko uderzenie czyli atak typu normalnego
no cóż podobnie było z geodude zanim go sprzedałem
i po 2 primo:
proponuję zmienić coś z punktami doświadczenia naliczane pokom po walkach bo przy tak niskich naliczane trochę kiepsko się trenuje kilka poków jednocześnie zwłaszcza jak wpierw złapie się je na lvlu 2-4 to jest troszeczkę uciążliwe...
Co do 1: wiele jest takich przypadków, Admin napisał już, że nad tym pracuje - nowe ataki będą dodawane wraz z poziomem czy coś w ten deseń, ale będą, więc bez obaw.
Co do 2: Kolejny który chce ułatwić grę. ;p
Offline
Użytkownik
Nevermind napisał:
Stanley napisał:
po 1 primo:
proponuje by każdy pok miał typ ataku związany ze swoim typem
bo tak mam digletta który ma tylko uderzenie czyli atak typu normalnego
no cóż podobnie było z geodude zanim go sprzedałem
i po 2 primo:
proponuję zmienić coś z punktami doświadczenia naliczane pokom po walkach bo przy tak niskich naliczane trochę kiepsko się trenuje kilka poków jednocześnie zwłaszcza jak wpierw złapie się je na lvlu 2-4 to jest troszeczkę uciążliwe...Co do 1: wiele jest takich przypadków, Admin napisał już, że nad tym pracuje - nowe ataki będą dodawane wraz z poziomem czy coś w ten deseń, ale będą, więc bez obaw.
Co do 2: Kolejny który chce ułatwić grę. ;p
no cóż jeśli chodzi o Twoją odpowiedź o mój pierwszy problem to mnie uspokoiłeś, ale jeśli chodzi o drugą sprawę to (nie obraź się bo tego nie chcę - tylko wyrażam swoją opinię) jesteś zwykłym egoistą gdyż gracz który zarejestruje się za miesiąc nie będzie miał szans dogonienia czołówki!!! takie osoby nie będą miały praktycznie żadnych szans na zwycięstwa w turniejach jak będą już zrobione
Offline
Stanley myśl trochę jak zwiększy się exp za walkę to nie tylko nowym graczom ale starym też więc nie będzie żadnej różnicy. Nowi szybciej sobie poki wytrenują ale i tak nie dogonią czołówki graczy bo oni zrobią to samo.
Niestety tak jest w grach z rankingiem że kto pierwszy się zarejestruje w grze ten ma przewagę nad graczami którzy się zalogują później i raczej na to się nie znajdzie sprawiedliwego rozwiązania.
Offline
Co do egosity się nie zgodzę - ponieważ jestem egoistką.
Nawet jeśli zmienisz system naliczania tak, by dawał on więcej doświadczenia - starzy bywalcy również otrzymają bonus i to niczego nie zmieni jeśli chodzi o gonienie. W żaden sposób nie możesz porównywać amatora do zaawansowanego trenera, po prostu tak jest. Zostaje rozwiązanie takie, by trenować swoje pokemony systematycznie i po jakimś czasie widać efekty. W tej grze już teraz są równi oraz ,,równiejsi''.
Offline
Użytkownik
oj nie wiedziałem że mam do czynienia z dziewczyną sorki,
ale zauważ to za pokonanie Koffinga na lvl 9 w dziczy dostaję 7 exp (atakowałem pokiem na lvl 10)
a za pokonanie Ivysaura na lvl 17 w pojedynku z graczem dostaję ledwo 11 exp (atakowałem rónież pokiem na lvl 10)
myślisz że to sprawiedliwe?
Offline
Ja też tak miałem nie raz i nie dwa i jakoś mi to nie przeszkadza ale skoro tobie tak bardzo nie pasuje to wymyśl takie naliczanie expa żeby było sprawiedliwe i żeby nowi gracze mieli szanse dogonić czołówkę i żeby po 2 dniach gry nie biegały poki na 100 poziomie. Jak ci się uda to za proponuj to rozwiązanie Adminowi.
Ostatnio edytowany przez Tardis (2011-10-13 16:48:12)
Offline
Użytkownik
no cóż... postaram się jakiś sposób wymyśleć ale to dopiero w weekend teraz zbytnio główki na to nie mam
Offline
Stanley napisał:
myślisz że to sprawiedliwe?
Tak, ponieważ w zakładce Osiągnięcia istnieje tytuł, który zwiększa przyrost otrzymywanego doświadczenia po walce. No ale jeśli zaproponujesz coś ciekawego na poziomie - chętnie to przeanalizujemy.
Offline
Tak, ponieważ w zakładce Osiągnięcia istnieje tytuł, który zwiększa przyrost otrzymywanego doświadczenia po walce. No ale jeśli zaproponujesz coś ciekawego na poziomie - chętnie to przeanalizujemy.
To dlaczego mi po walce ze słabszymi pokami rośnie po 3 exp za walkę?? skoro mam:
Poziom: 2
Efekt: podstawowy przyrost doświadczenia po wygranej walce - 8.
Coś tu chyba nie gra
Offline
To nie działa na zasadzie, że walcząc z co najmniej równym pokemonem poziomem dostajemy minimum 8 exp? Jakoś nie przyszło mi do głowy tego sprawdzić, a ciekawa sprawa.
Ostatnio edytowany przez Nevermind (2011-10-13 20:52:58)
Offline
8 expa (albo inna podstawa), to wartość którą dostajemy przy walce z pokemonem o dokładnie tym samym pokemonem, jeśli walczymy z potężniejszym mniej potężnym pokiem, to dostaje się odpowiednio mniej lub więcej expa.
Offline
Zauważyłem, że teraz rzeczywiście trudniej jest spotkać pokemona w dziczy. To dobrze.
Chciałem się zapytać czy jest możliwość zdobycia już kamienia ognistego?
Bo chyba takie pokemony jak Growlithe go potrzebują do ewoluowania.
Ostatnio edytowany przez Kazuua (2011-10-15 10:56:52)
Offline
Witam
Chodzi temat już poruszony chodzi o sprzedasz pokemonów do laboratorium czy da rade zrobić tak aby można było wybrać jakiego pokemona chce się sprzedać ponieważ np ostatnio złapałem gastly na 8lvl sam posiadam gastly na 6lvl i sprzedało mi tego silniejszego...co złapałem... pyzatym przy tej sprzedaży nie pisze jaką cenę za niego dostałem.
Offline
Ja mam pomysł żeby wprowadzić coś takiego jak własny kuter , żeby nie trzeba było płacić za każdym razem jak się "wypływa" bo kogoś akurat w tym momencie może na to nie stać a tak to by miał już opłacony , ale oczywiście trzeba będzie kupować do niego paliwo .Czasem też może ulec usterce za która tez będzie trzeba zapłacić . Oczywiście teraz pan ma dużo pracy więc to taki pomysł na przyszłość .
Offline